امکانات

چند زبانگی
نمایش خبر در تاریخ خاص
گروههای خبری
امکان پشتیبانی از SSL
ساخت اتوماتیک sitemap.xml
مدیریت ریدایرکت ها
گزارش فعالیت کاربران
تعریف ساختار داده اسکیما
نمایش در موبایل
آمار بازدید

قالب های برگزیده

آژانس خبری کاریک 4
آژانس خبری کاریک2
آژانس خبری کاریک 1

مهمترین ویژگی های سایت ساز خبری کاریک

  1. تغییر پذیری در گرافیک و زیرساخت نرم افزاری
  2. چند زبانگی (زبان های انگلیسی و عربی و ترکی استانبولی پیاده سازی شده است)
  3. کاهش ترافیک داده و در نتیجه کاهش هزینه نگهداری (هست و سرور)
  4.  توسعه پذیری همگام با نیازهای کارفرمایان
  5. بروزرسانی ماهانه براساس تغییرات و تکنولوژی روز جهان
  6.  امنیت بالای پرتال
  7. پشتیبانی لحظه ای روی واتساپ
  8. هزینه کم
برای طراحی سایت خبری حرفه ای و کامل با تمامی امکانات مورد نیاز و همینطور تست رایگان می ‌توانید کاریک را انتخاب کنید. کاریک این امکان را برای شما ایجاد می کند تا پیش از راه اندازی وب سایت خود، سایت خبری طراحی شده را به صورت آنلاین آزمایش کنید.
سایت ساز خبری

چندگام ساده برای ساخت وب سایت ساز خبری حرفه ای


طراحی سایت خبری رایگان با استفاده از سایت ساز خبری این امکان را به شما می دهد تا تنها در ۵ مرحله پس از مشخص کردن اهداف وبسایت، انتخاب یک بستر مناسب، بازدید از نمونه های مشابه، تعیین برنامه محتوایی وب سایت، مرحله آخر یعنی تست و راه اندازی سایت آنلاین خبری را آغاز نمایید.

ساخت سایت رایگان با استفاده از سایت ساز خبری در کنار مزیت های مهمی مانند قیمت بسیار کم و هزینه با صرفه، هیچ محدودیتی را نیز برای شما ایجاد نخواهد کرد. در نتیجه سایتی قدرتمند، سریع و کامل با پشتیبانی عالی را خواهید ساخت.

سایت ساز کاریک به عنوان یک سایت ساز خبری حرفه ای تفاوت های متعددی با وردپرس و سایر نمونه های مشابه سایت ساز ایرانی و خارجی دارد. قطعاً یکی از مهمترین تفاوت های کاریک و وردپرس عدم محدودیت در انتخاب قالب سایت و همینطور طراحی بصری وب سایت خبری است.

تفاوت های کاریک با سایت های خبری دیگر


سایت ساز کاریک به عنوان یک سایت ساز خبری حرفه ای، تفاوت های فراوانی با وردپرس و سایر نمونه های مشابه سایت ساز ایرانی و خارجی دارد. قطعاً مهمترین تفاوت های کاریک با وردپرس اختصاصی بودن و گسترش پذیری ،کم حجم بودن و سرعت  و امنیت بالاتر است.
در انتخاب قالب سایت و همینطور طراحی بصری وب سایت خبری است.
در صورت ساخت صفر تا صد سایت خبری به صورت تخصصی با سایت ساز کاریک این امکان را خواهید داشت تا گام به گام مراحل طراحی را مدیریت و کنترل نمایید.در این روش شما هرگز با مشکلات مشابهی که در ساخت وب سایت با وردپرس دارید برخورد نخواهید کرد. بررسی نمونه کارهای مشابهی که با استفاده از سایت ساز طراحی و راه اندازی شده اند، تصمیم گیری نهایی را برای شما بسیار ساده خواهد کرد.

در این روش شما هرگز با مشکلات مشابهی که در ساخت وب سایت با وردپرس دارید برخورد نخواهید کرد. بررسی نمونه کارهای مشابهی که با استفاده از سایت ساز طراحی و راه اندازی شده اند، تصمیم گیری نهایی را برای شما بسیار ساده خواهد کرد.

قالب های پیش فرض طراحی شده در سایت ساز آماده کاریک به سادگی قابلیت نمایش در مرورگرهای مختلف یعنی انواع لپ تاپ، تبلت و موبایل را دارد و سیستم ماژولار برای مدیریت محتوای سایت از جمله اصلی ترین دلایل برتری این ابزار در مقایسه با وردپرس است. با استفاده از راهنمای آموزش ساخت سایت خبری با کاریک می توانید در کوتاهترین زمان نسبت به طراحی اولیه و راه اندازی صفر تا صد وبسایت خبری  اقدام نمایید.

پرسشهای رایج

این قالب ها در تمامی مرورگرها و موبایلها و تبلتها قابلیت نمایش دارند
زیرساخت تمام قالب های سایت ساز کاریک دارای استانداردهای روز در زمینه  Responsive می باشد که این امکان را به کاربران می دهد که در هر مروگر و با هر رزولوشنی سایت شما را باز کرده و به راحتی از اطلاعات سایت شما استفاده کنند .
آیا قالب های استفاده شده دارای استانداردهای SEO می باشند
زیر ساخت تمامی قالب های تولید شده در سایت ساز کاریک دارای استانداردهای موتورهای جستجوگر بوده و همه نکته های سئو برای داشتن رتبه بالاتر نسبت به سایت های دیگر را دارا می باشد . همچنین سرعت لود شدن بالا و سبک بودن سایت های طراحی شده یکی از نکات مهم برای موتورهای جستجوگر بوده که می تواند برای ارائه خدمات سایت کارفرما به مشتری کاملا مفید باشد .
آیا می توان قالب سایت و گرافیک آن را به صورت اختصاصی تغییر داد ؟
شما می توانید در هر زمان بسته به نوع کاربری و استفاده خود از سایت به صورت سفارش جداگانه تمامی چیدمان و گرافیک سایت فعلی خود را بدون پاک شدن اطلاعات سایت و حتی رتبه سایت به دلخواه طبق متدها و استانداردهای روز گرافیک ، تغییر دهید .
آیا می توان بعد از طراحی سایت ، به آن ماژول های دیگر اضافه کرد ؟
برای بستر سایت ساز کاریک حالت آینده نگری درنظر گرفته شده است که در آینده شما می توانید ماژول های دیگری شامل ماژول های موجود در سایت ساز کاریک و یا حتی ماژول های سفارشی مختص به کار و حرفه خود را بدون هیچ تغییری در ساختار اولیه سایت و همچنین حفظ اطلاعات موجود در سایت ، به آن اضافه کنید .
آیا می توان سفارش و درخواست های خاص روی این سایتها داد؟
به دلیل برنامه نویسی اختصاصی این نرم افزار که از صفر تا صد توسط تیم نرم افزاری کاریک به صورت کاملا بومی نوشته شده است ، شما می توانید همه سفارشها و درخواست های اختصاصی خود را شامل  فرمول های خاص محاسباتی ، اتصال به نرم افزارهای مالی و حسابداری ، چیدمان و نحوه نمایش اطلاعات سایت که مختص کار و حرفه خودتان هست به صورت جداگانه سفارش دهید و در این وب سایت ها بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید .