طراحی سایت انتشارات

مسير نما :

با هدف توسعه کسب و کارهای مرتبط با انتشارات و حضور در بین رقبا فعال این حوزه انجام می گیرد. روش ها و ترفند های متعددی برای طراحی یک سایت حرفه ای وجود دارد اما آیا می دانید بهترین روش برای طراحی سایت کدام است؟
در بین ابزارهای مختلف به منظور طراحی یک وب سایت، انتخاب بهترین ابزار با توجه به سرعت و کیفیت خروجی نهایی کاری نسبتا سخت و دشوار به نظر می رسد. طراحی سایت انتشارات با کمترین هزینه ممکن و در عین حال بهترین کیفیت و عملکرد، ایده آل ترین انگیزه برای طراحان و همینطور متقاضیان کسب و کار آنلاین به شمار می رود.
توجه به مهم ترین اصول طراحی سایت انتشارات در هر یک از مراحل طراحی و برنامه نویسی اهمیت بسیار زیادی دارد. موسسه های انتشاراتی با طراحی سایت های حرفه ای و فعالیت به صورت آنلاین در این حوزه می توانند امتیازهای بسیار متعددی را تجربه کنند.
از اصلی ترین انگیزه ها به منظور طراحی سایت انتشارات می توان به فروش آنلاین کتاب و مجلات مختلف اشاره کرد. این موضوع اما تنها هدف از طراحی سایت انتشارات نیست. 
بلکه حضور کاربران و ایجاد چالش های متعدد با هدف نقد و بررسی کتاب و کیفیت محتوا از دیگر مواردی است که می تواند در صورت توجه به نیازهای کاربران در طراحی سایت انتشارات، بازخوردهایی فوق العاده را به همراه داشته باشد.
طراحی سایت انتشارات

مهم ترین دلایل طراحی سایت انتشارات

بررسی مهم ترین دلایل طراحی سایت انتشارات از جمله اولویت هایی است که در صورت توجه به آن و همینطور در نظر داشتن کوچک ترین جزئیات، می توان مسیری ایده آل را به عنوان نقشه کسب و کار آنلاین ترسیم کرد.
توجه به جزئیات بسیار اهمیت دارد. اما پیش از توجه به زوایا مختلف طراحی سایت انتشارات، باید هدف از طراحی را به چالش کشید. فضای وب بهترین بستر برای فروش کتاب و همینطور تشویق افراد به مطالعه کتاب به صورت آنلاین است.
با توجه به حضور پررنگ کاربران در اینترنت و بررسی انواع سایت های انتشاراتی، حضور در این کسب و کار با رعایت مهم ترین نکات می تواند با نتیجه ای بسیار ویژه همراه باشد. تعیین اصلی ترین اهداف در طراحی سایت انتشارات موضوع مهمی است که موفقیت یا شکست یک مجموعه را به همراه خواهد داشت.
مسیر های آنلاین امروزه ساده ترین گزینه ها برای پیشرفت در کسب و کار به شمار می روند. حضور مستمر و پررنگ هر یک از ناشران و همینطور مجموعه های انتشاراتی در فضای اینترنت با توجه به حجم عظیمی از کاربران علاقه مند به این فضا، ضرورتی جدی به شمار می رود.
برخلاف سال های دور، امروزه علاقه مندان در حوزه مطالعه و کتاب خوانی انتخاب نسخه های کتاب دیجیتال را در مقایسه با نسخه های چاپی، انتخاب هوشمندانه تری قلمداد می کنند. این موضوع مهم ترین علت حضور موسسات انتشاراتی در این فضا است.

 هزینه طراحی سایت انتشارات یا سایت چاپ

بررسی هزینه طراحی سایت انتشارات با نگاهی به امکانات سایت انتشارات و همینطور ویژگی های مهم سایت انجام می گیرد. قیمت طراحی سایت انتشارات (سایت اختصاصی) با توجه به امکانات ویژه و با در نظر داشتن نحوه پیاده سازی برنامه نویسی های انجام شده در مقایسه با قیمت طراحی سایت های پیش ساخته متفاوت است.
حتی در این بین امکان طراحی سایت انتشارات رایگان به عنوان یک قابلیت غیرحرفه ای و نه چندان تایید شده در بین طرفداران طراحی سایت شناخته می شود. استفاده از ابزارهای سایت ساز این امکان را به مشتریان می دهد تا سایت مورد نظر خود را به صورت رایگان طراحی کنند.
اما باید به این نکته فوق العاده مهم توجه کرد که طراحی سایت غیر حرفه ای یا رایگان هرگز نمی تواند تضمین شده باشد. از طرفی طراحی سایت با هدف توسعه کسب و کار و حضور در بین رقبا انجام می گیرد، موضوعی که هیچ ارتباطی با ساخت سایت رایگان ندارد.
هزینه طراحی سایت انتشارات یا سایت چاپ با استفاده از ابزاری تخصصی و کاملا حرفه ای به نام سایت ساز کاریک در مقایسه با هر یک از روش های موجود بسیار مقرون به صرفه است. مقرون به صرفه بودن تنها ویژگی ابزار سایت ساز کاریک نیست.
طراحی و کدنویسی صفر تا صد کاریک، قابلیت اجرا هر نوع الگوریتم از سوی مشتری به منظور آپدیت یا بهبود سایت را فراهم می کند. طراحی سایت انتشارات با توجه به حضور طیف گسترده ای از علاقه مندان به کتاب به طور حتم نوید بخش فضایی بسیار رقابتی و کاملا سودآور است.

 امکانات مهم در سایت انتشارات

مطمئنا هر انتشارات برای طراحی سایت خود بخش هایی را در نظر خواهد گرفت . در ادامه به معرفی چند بخش از سایت انتشارات می پردازیم:

معرفی آثار و نویسندگان و مترجمان

 در این بخش کاربر می تواند درباره هر کتاب اطلاعات کامل داشته باشد. این اطلاعات شامل نویسنده، گردآورنده، مترجم، سال انتشار و در برخی مواقع موضوع کتاب می باشد.

 جستجوی پیشرفته

از طریق جستجوی پیشرفته میتوانید به کاربران کمک کنید که حتی اگر اطلاعات کوچکی درباره کتاب داشته باشند، بتوانند آن را پیدا کنند. بدین صورت باعث رضایت کاربران خود خواهید شد.

 تالار گفتگوی کاربران

تالار گفتگو کاربران در طراحی سایت این امکان را فراهم می آورد تا کاربران بتوانند درباره کتاب هایی که مطالعه کرده اند نظر داده و با هم به بحث و گفتگو بپردازند. در این حالت افراد میتوانند با ثبت نام در سایت در تالار گفتگوی شرکت کرده و با دیگر خوانندگان به بحث و گفتگو بپردازند.

وبلاگ

بخش وبلاگ در هر سایت میتواند باعث ارائه اطلاعات مهم و خواندنی شود. همچنین می تواند در جذب کاربران موثر عمل کند. با توجه به این هدف از طراحی بخش وبلاگ افزایش اطلاعات است. از این طریق می تواند درباره مضامین مختلف اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین، تعیین استراتژی محتوایی مسئله بعدی است که باید بعد از طراحی سایت به آن توجه داشته باشید.

 پرسش و پاسخ

در بخش پرسش و پاسخ شما به کاربران اجازه خواهد داد تا با کمک شما بتواند کتاب مورد نظر خود را پیدا کنند. در واقع از این طریق در تعامل مستقیم با مخاطبان خود خواهید بود.

نمونه کار های طراحی سایت انتشارات

مهمترین بخش سایت انتشارات قرار دادن نمونه کارها روی سایت با بالاترین کیفیت می باشد.  در این شرایط باید به مسائلی مانند قالب و گرافیک سایت توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید ماهیت کار خود را به خوبی ارائه دهید.
همچنین، توصیه می شود موارد دیگری نظیر سرعت و امنیت سایت را مد نظر داشته باشید.

سئو سایت انتشارات

امروزه با توجه به استفاده از متد های جدید طراحی سایت یکی از روش های جذب مخاطب بهینه سازی موتور جستجو یا سئو می باشد. در واقع بعد از انکه سایت انتشارات خود را طراحی کردید و بخش های مختلفی در آن قرار دادید، باید به طور دقیق و با ظرافت در طی اداره سایت از دانش سئو استفاده کنید تا بتوانید در رقابت سایت های هم صنف خود حرفی برای گفتن داشته باشید.
 

مزایا طراحی سایت انتشارات با سایت ساز کاریک

طراحی سایت انتشارات با استفاده از ابزارهایی مانند سایت ساز کاریک یک موقعیت عالی برای صرفه جویی در هزینه ها و از همه مهم ترین زمان محسوب می گردد. راه اندازی سریع و آسان وب سایت انتشارات در فضا اینترنت و حضور پررنگ در این فضا تنها بدون نیاز به هیچ پیش زمینه ای امکانپذیر گردیده است.
طراحی سایت انتشارات در بستری فوق العاده پیشرفته به واسطه برنامه نویسی حرفه ای و دقیق یکی از قابلیت های مهمی است که در صورت انتخاب کاریک می توان شاهد آن بود. کاریک ابزاری متفاوت با سایر ابزارهای طراحی سایت انتشارات است.
از مهم ترین تفاوت های کاریک به منظور طراحی سایت انتشارات حرفه ای، می توان به موضوعات مختلف و جذابی از جمله موارد زیر اشاره کرد.
•    ویرایش سریع و آسان عکس، فیلم و محتوا بدون نیاز به FTP روی هاست
•    قابلیت فشرده سازی تمامی کدها در سایت به منظور بهینه سازی بیشتر
•    استفاده از روش های رمزگذاری حرفه ای از جمله هشینگ (SH1-256)
•    امکان طراحی و ساخت فرم سازهای حرفه ای 
•    امکان بازنویسی دقیق و کامل آدرس های اینترنتی توسط مشتری
•    بالا بودن سرعت سایت به واسطه کم حجم بودن برنامه نویسی
•    کدنویسی های اختصاصی و پیاده سازی دقیق آن
•    هزینه بسیار مقرون به صرفه و کم

معرفی ویژگی ها و امکانات طراحی سایت انتشارات 

بررسی امکانات طراحی سایت انتشارات و برنامه نویسی بر اساس سطح انتظارات و نیازهای مخاطب یکی از مهم ترین پارامترهایی است که باید به آن توجه کرد. معرفی کتاب های پرفروش یا مجموعه ای از جدیدترین کتاب های منتشر شده در جامعه به صورت آنلاین فرصتی بسیار مغتنم به شمار می رود.
طراحی سایت انتشارات تاثیر ویژه و مستقیمی بر میزان درآمد ناشران یا افراد فعال در این حوزه دارد. موضوعی که نمی توان از کنار آن به سادگی عبور کرد. از مهم ترین امکانات یک سایت ایده آل در حوزه انتشارات می توان به چه مواردی اشاره کرد؟
•    طراحی صفحات متعدد در سایت
•    اختصاص صفحه ای ویژه برای معرفی کتاب به کاربران
•    ایجاد صفحه فروشگاه اینترنتی
•    امکان خرید مستقیم کتاب یا افزودن محصول به سبد خرید
•    توجه به ظاهر گرافیکی جذاب
•    دسته بندی صفحات مرتبط با فروش کتاب (محبوب ترین ها یا پرفروش ترین ها)
•    طراحی نسخه های دیجیتال کتاب و امکان خرید توسط کاربر
•    ایجاد پنل نظرسنجی برای کاربران در سایت